Notícies

Categories: BCNZoom Notícies Tanjazoom

15 de novembre de 2017

El nostre viatge a Tanja

El dia 14 de setembre vam iniciar el molt i bon apreciat viatge que vam guanyar amb el curtmetratge d’1nt3gra2, direcció aDSC05484 Tanger (Marroc). Vam arribar pel matí a una bona hora. El primer que vam realitzar va ser una petita dinàmica amb els AEI Raval i CJB. Després vam agafar taxis per dirigir-nos a l’hostal. Ens vam perdre, però un heroi anomenat Wasim es va fer amic d’un home que volia diners a canvi de fer-nos de guia i per tant va sortir gratis. Ens vam instal·lar i vam donar un tomb per la medina on vam prendre té i menjar pastes, a més a més de visitar la zona i conèixer la cultura àrab. Vam dinar tots junts i la resta del dia va ser lliure.

El segon dia, vam visitar [El sitio del museo de la piscina] on vam escoltar el himne del Marroc i on van donar inici al festival. Vam tornar, vam dinar a fora i tot molt agradable. Després vam anar a la seu on els companys d’AEI Raval van iniciar els tallers que havien de realitzar al festival. Perquè la gràcia era assistir al festival Tanja Zoom donat que vam ser convidats. A més, el nostre grup va assistir a activitats relacionades amb el cinema durant tota la tarda.

El tercer dia, vam ser nosaltres qui vam realitzar els tallers, que tractaven de la desigualtat de gènere i ens ho vam passar molt bé perquè vam aprendre molt i ens va sobtar les discussions sanes que hi van haver. Vam gaudir perquè va ser molt interessant. Tots ens comunicàvem com podíem utilitzant qualsevol forma, i alhora utilitzant al Wasim com a traductor. Després, vam sopar a un restaurant que va deixar molt que desitjar perquè no ens vam sentir ben acollits donada la mala organització. Exemple: Teníem al·lèrgics al formatge i els hi constava i encara així es van desentendre, però tot i així ens ho vam prendre bé i vam treure coses positives. Un tret molt recordat serà les pre-reunions que fèiem analitzant el dia abans de menjar.

El quart dia, vam assistir als premis al cinema on vam p2017-09-17-at-22.40.43oder gaudir de tots els documentals-docuficció que van participar i va ser molt enriquidor veure’ns a la pantalla del cinema davant de tota aquella gent.

Finalment, després de visitar tota la ciutat, haver gaudit d’aquest viatge i aprofitar el màxim possible d’aquesta estància , vam retornar cap a Barcelona i tots feliços vam menjar perdius.