Mercat d’Intercanvi de material

banner02_INTERCANVI

El CJB, conjuntament amb els esplais i caus de la ciutat munten el primer mercat d’intercanvi de material. Un mercat dirigit a totes les entitats educatives de la ciutat de Barcelona. És una jornada d’intercanvi de material usat (però en bon estat) d’ús específic per a aquestes entitats: Sacs de dormir, botes de muntanya, motxilles, màrfegues…

Trindrà lloc el proper dissabte 28 de novembre a l’Espai Jove la Fontana de 10h a 14h i de 16h a 19h.

A qui va dirigit?

A tots els agrupaments escoltes i esplais de la ciutat de Barcelona.

En què consistirà?

En una jornada d’intercanvi de material en bon estat i d’ús propi d’aquestes entitats: sacs de dormir, botes de muntanya, motxilles, màrfegues,… que tindrà lloc el proper dia 28 de novembre a l’Espai Jove la Fontana.

Per què?

Des del grup de treball d’entitats educatives del Consell de la Joventut de Barcelona s’ha detectat una dificultat creixent per part d’algunes famílies que participen d’aquestes associacions a tenir accés a aquest tipus de material i per tant, aquest mercat vol esdevenir una petita xarxa de solidaritat entre les persones que formen part d’aquest moviment associatiu. L’intercanvi és una forma alternativa de mercat raonable, viable, sostenible i socialment justa.

Com funcionarà?

Tots els esplais i caus de la ciutat podran participar del mercat d’intercanvi ja sigui com a grups d’edat o unitats d’infants i joves o bé com a entitats educatives.

Per a facilitar l’intercanvi disposarem de la moneda social bitllet PAVUPAVU. Al material que aportin les entitats se li adjudicarà un preu i cada entitat decidirà què fer amb el nombre de PAVUs que li hagin estat assignats en funció de la seva aportació; podrà quedar-se els PAVUs per adquirir material diferent o bé donar els PAVUs a entitats que no puguin fer aportacions de material i en canvi, necessitin adquirir-ne

Podeu participar de maneres diferents

Mercat-dintercanvi_49wdj0pu

Quin tipus de material es pot aportar?

Bàsicament tot aquell que pugueu fer servir per anar d’excursió, de campaments o de colònies (preferiblement el descrit al començament). També podeu aportar peces de roba en general a excepció de roba interior.

Què s’ha de fer per participar-hi?

S’ha de fer la inscripció a través d’aquest formulari.

Quines són les dates i terminis a tenir en compte

    • Les inscripcions ja estan obertes i no es tancaran fins el dia 21 de novembre.
    • La recollida de material a la vostra entitat la podeu anar fent des del moment en que decidiu participar del mercat d’intercanvi.
    • L’entrega de material a l’Espai Jove Fontana la podreu fer entre els dies 23 i 27 de novembre. (Entre les 10:00 i les 20:00h). Per qüestions tècniques i logístiques, és desitjable que sigui l’entitat qui porti el material recollit.
    • El mercat d’intercanvi serà dissabte dia 28 de novembre de 10h a 14h i de 16 a 19h.
    • Un cop feu la inscripció ens posarem directament en contacte amb vosaltres per tal de donar-vos un cop de mà amb tot allò que necessiteu.

En cas de dubte podeu d’enviar un correu a educacio@cjb.cat o bé trucar al 93 265 47 36 i demanar per Tona Fernández.