Notícies

Nova Proposta del Joan Zafra!! La del 3er d’ESO B Grup 2!!

Categories: Notícies

16/02/2015

Els tres cursos del Joan Zafra han presentat proposta de projecte, però el 3er d’ESO B n’ha presentat dues!

Aquí en teniu els detalls de la del grup 2 de la mateixa classe!!

Nom del Projecte:
LLIBRES NO, LLIBRES DIGITALS SÍ
Objectius:
-No gastar ni material ni recursos ni diners que es podrien estalviar.
-Ser més coherents amb el que es demana (si es fa comprar un ordinador, que després no es facin comprar llibres de paper).
Planificació:
Comissió 1: grups de 2-3 alumnes (cada grup és responsable de 5 classes del centre) per passar per totes les aules del centre a explicar en què consisteix el projecte i recollir signatures dels alumnes de cada aula de cara a presentar el projecte de forma conjunta. Es redactarà també el full que els estudiants han de firmar.
Comissió 2: 3 alumnes s’encarreguen de demanar a direcció els actuals pressupostos de llibres, tant digitals com de paper.
Entre tots: avaluació de la situació actual i elaboració concreta a la direcció de la proposta de millora.

Anàlisi de la situació actual: 
Pro llibres de text: millor perquè es poden subratllar, pitjor perquè pesen més que en digital i es consumeix més paper.
Pro llibres digitals: a vegades triga a connectar-se, sobretot si es fan servir llibres on-line (per això surt la proposta de que els llibres siguin en PDF, o almenys l’ús que se’n faci a l’aula), ja s’ha pagat un ordinador que actualment no es fa servir al 100%, pesa menys.

 

REPARTIMENT DE TASQUES:

 

Comissió 1 (classes):

Maria, Antonella i Jean Paul passen per: 1er ESO A, B i C i 4t d’ESO B i C
Andrea, Júlia i Laura passen per: 1er ESO D, 2on ESO A i B, 4t ESO D, 1er de Batx. A.
Weidi, Dídac i Joan passen per: 2on ESO C, 3er ESO A i B, 1er Batx B i C, 2on de Batx A.
Jordi i Bernat passen per: 3er ESO B i C, 4t ESO A, 2on de Batx B i C

 

Comissió 2 (direcció):

Àlex G, Àlex R i Víctor

Recordeu que per votar els projectes li heu de fer “m’agrada” a la pàgina de facebook!

Contingut relacionat