Menstruar no és cap tabú: demana’ns enganxines!

Menstruar no és cap tabú. És un procés natural que fan els cossos amb úter i hauria de ser normal disposar d’espais gratuïts i de confiança on canviar de tampó o compresa, i on rentar la copa menstrual.

És per això que des del Grup de Treball de Feminismes del CJB llencem una campanya senyalètica per indicar els espais on puguis disposar de compreses o netejar la teva copa. Així doncs, a partir d’avui l’Espai Jove la Fontana, que gestiona el Consell, disposa de compreses a disposició de les persones usuàries i, a més, convida a rentar les copes menstruals a l’espai si és que ho necessites.

Enganxina_20X20

Si a la teva entitat també voleu convertir l’espai en un lloc segur i lliure de tabús sobre la menstruació, demana’ns enganxines per col·locar als banys o la porta. En tenim un munt! Només has d’escriure un correu a dretscivils@cjb.cat

Altres notícies i posicionaments relacionats
Feminismes i LGTBI+
Contra la violència, purpurina! Setmana per la diversitat LGTBI+ 2019
Defensar la diversitat és, per força defensar els drets humans. Defensar el dret a les ...
Feminismes i LGTBI+
Formació en Perspectiva LGBTI per a entitats juvenils (4ª Ed.)
Des del Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils i ...
Feminismes i LGTBI+
Revisem juntes el protocol de violències masclistes del CJB
Us convidem a la sessió de revisió del protocol de violències masclistes del ...

Gran de Gràcia, 190 2a planta
08012 Barcelona
Tel. 932 37 22 85
cjb@cjb.cat

El CJB publica periòdicament recursos i guies pràctiques de temàtiques interessants per a les entitats. Les trobareu classificades per àmbits de treball.

Vols estar informat de les nostres notícies i posicionaments a través del bulletí?

Actualment el Consell de la Joventut de Barcelona està format per un total de 82 entitats membres, adherides o observadores.

Som la plataforma d’associacions i col·lectius que representem la joventut organitzada de Barcelona, treballem en xarxa per promoure l’associacionisme, generem discurs sobre les problemàtiques i inquietuds de les persones joves i contribuïm a aportar propostes i construir alternatives.